不爱说话因为不会说

Your Heart Is As Black As Night - Beth Hart and Joe Bonamassa

Your eyes may be whole
你眼中满满皆是
But the story I'm told
我想倾诉的故事
Is that your heart is as black as night
你的心是否幽暗如黑夜
Your lips may be sweet
你的唇犹似蜜糖
Such that I can't compete
是所以我无可比拟
But your heart is as black as night
但你的心幽暗如黑夜

I don't know why you came along
我不知你为何独自前来
At such a perfect time
不晚不早时机恰好
But if i let you hang around
如果我常伴你身旁
I'm bound to lose my mind
注定为你目眩神迷
Cuz your hands may be strong
你的手臂强壮有力
But the feeling's all wrong
但应是误会一场
Your heart is as black as night
你的心幽暗如黑夜
I don't know why you came along
我不知你为何独自前来
At such a perfect time
不晚不早时机恰好
But if i let you hang around
如果我常伴你身旁
I'm bound to lose my mind
注定为你目眩神迷
Cuz your hands may be strong
你的手臂强壮有力
But the feeling's all wrong
但应是误会一场
Your heart is as black as night
你的心幽暗如黑夜
Your eyes may be whole
你眼中满满皆是
But the story I'm told
我想倾诉的故事
Is that your heart is as black as night
你的心是否幽暗如黑夜
Your lips may be sweet
你的唇犹似蜜糖
Such that I can't compete
是所以我无可比拟
But your heart is as black as night
但你的心幽暗如黑夜
I don't know why you came along
我不知你为何独自前来
At such a perfect time
不晚不早时机恰好
But if i let you hang around
如果我常伴你身旁
I'm bound to lose my mind
注定为你目眩神迷
Cuz your hands may be strong
你的手臂强壮有力
But the feeling's all wrong
但应是误会一场
Your heart is as black
你的心幽暗
Your heart is as black
你的心幽暗
Oh, your heart is as black as night
你的心幽暗如黑夜
As Night, as night
如黑夜 如黑夜
Ohohohohohoh


评论
热度(18)

© EethelZ | Powered by LOFTER